Tilbud

Freemantle, Brian

Vejen til kundens hjerte

Bog

DKK 85,00 DKK 55,00

Den vigtigste enkeltfaktor drejer sig om at gøre de ting, som kunderne kan lide. Virksomhedens succes afhænger i høj grad af, hvor godt kunderne kan lide virksomheden og de mennesker, der repræsenterer den. Naturligvis består forholdet ikke kun af de medarbejdere, som kunderne er i kontakt med, men også af produkter og varemærker. Følelsesmæssige værdier erstatter imidlertid fysiske egenskaber som den fundamentale markedspåvirkning. Eksempelvis er det ikke nogen tilfældighed, at Coca Cola har skabt et følelsesmæssigt univers, som mennsker overalt i verden kan identificere sig med. Den egentlige opskrift på succesen handler om historien om den sorgløse amerikanske livsstil og glade mennesker. Men det er ikke kun erhvervsvirksomheder, som kan være tiltalende. Det gælder også virksomheder inden for den offentlige sketor. Vi vælger vore lokalpolitikere og byråd – ikke kun med vore stemmer, men også med vore fødder, når vi bestemmer, hvor vore børn skal gå i skole og have en uddannelse. Succesfulde embedsmænd og politikere tilfører lige så meget følelsesmæssig værdi til de mennesker, de betejener, som de ansatte i erhvervsvirksomheder gør.

Varenr. 64.54-26. – Indbundet. – 1999. –  358 sider. – Pænt eksemplar. – 85 kr. – TILBUD: 55 kr.

Management Bogklubben 1999

På lager

Varenummer (SKU): 65,54-26 Varekategorier: , ,

Beskrivelse

INDHOLD: Betydningen af at være vellidt. – Tilføjelse af følelsesmæssig værdi. – Tiltalende kundeservice. – Følelsesmæssig kontakt. – Betydningen af integritet. – Kreativ kundeservice. – Tiltalende adfærd i dagligdagen. – Sådan påvirker du kundernes opfattelse af dig. – Hvorfor det ikke er moderigtigt at være vellidt. – Den sympatiske organisation. – Den sympatiske leder. – Rekruttering af medarbejderne, så kunderne kan lide dem. – Betjening af kunder, du ikke bryder dig om. – Hvordan finder du ud af, hvad dine kunder kan lide. – Lynkursus i tilføjelse af følelsesmæssig værdi. – Følelsesmæssigt beslægtede stjerner. – Forslag til supllerende læsning. – Klynger. – Et sortiment af følelser. – Test af integritet i kundeservice. – Register.